Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Jógová ásana – Janu Sirsasana A

Tato ásana je první z pozic hlavy ke koleni.

V sedu je jedna noha natažená s prsty směřujícími vzhůru a druhá noha je ohnuta s kolenem směřující pryč od natažené nohy a chodidlo směřuje k rozkroku. Trup se položí přes nataženou nohu.

Janu Sirsasana kombinací rotace páteře a předklonu vpřed uvolňuje sevření v různých částech zad a uvolňuje zadní část stehna.

Janu Sirsasana liší od Paschimottanasana v asymetrii nohou a boků a působení na páteř.

Účinky:
– Pozice zmírňuje/odstraňuje pálení při močení, poluci, cukrovku
– Zlepšuje fungování trávicího systému
– Uvolňuje kyčle, protahuje záda a zadní strany stehen

Modifikace I     
Pokud Vám to zatím rozsah nedovolí,
pokrčte koleno jen kolik můžete.
Propadáte-li se navíc dozadu,
podepřete se rukama za zády

Modifikace II a IIII
Pokud můžete pokračovat dál, chytněte se u stehna nebo u lýtka
Záda ale držte stále protažená
Lokty jsou mírně pokrčené a míří do stran

/
Komentáře (0)
Pavel Hub

Vede lekce ashtanga vinyasa jógy od roku 2003. Je autorem kurzu online jógy a výukového DVD Ashtanga Vinyasa jóga pro začátečníky a středně pokročilé. Začínal s power jógou a po několika měsících pravidelné praxe se dostal k jejím kořenům, Ashtanga vinyasa józe. Absolovoval semináře a učitelské programy například u učitele Madonny a Stinga - Dannyho Paradise, první západní učitelky Ashtangy - Nancy Gilgoff, ale také u Georga Wögingera, který přivezl Ashtangu do Prahy nebo u Dalibora Štědronského, předního českého Ashtanga učitele. V současné době vede Pavel pravidelné kurzy, soukromé a firemní lekce a pořádá jógové víkendy a semináře po celé České republice

27.03.2015 - 08:00

,

Načíst další
Načíst další

Komentáře

Napište komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.



Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám