max verze 2
Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Jógová ásana – Janu Sirsasana A

Tato ásana je první z pozic hlavy ke koleni.

V sedu je jedna noha natažená s prsty směřujícími vzhůru a druhá noha je ohnuta s kolenem směřující pryč od natažené nohy a chodidlo směřuje k rozkroku. Trup se položí přes nataženou nohu.

Janu Sirsasana kombinací rotace páteře a předklonu vpřed uvolňuje sevření v různých částech zad a uvolňuje zadní část stehna.

Janu Sirsasana liší od Paschimottanasana v asymetrii nohou a boků a působení na páteř.

Účinky:
– Pozice zmírňuje/odstraňuje pálení při močení, poluci, cukrovku
– Zlepšuje fungování trávicího systému
– Uvolňuje kyčle, protahuje záda a zadní strany stehen

Modifikace I     
Pokud Vám to zatím rozsah nedovolí,
pokrčte koleno jen kolik můžete.
Propadáte-li se navíc dozadu,
podepřete se rukama za zády

Modifikace II a IIII
Pokud můžete pokračovat dál, chytněte se u stehna nebo u lýtka
Záda ale držte stále protažená
Lokty jsou mírně pokrčené a míří do stran

/
Komentáře (0)
Pavel Hub
Pavel Hub

Vede lekce ashtanga vinyasa jógy od roku 2003. Je autorem kurzu online jógy a výukového DVD Ashtanga Vinyasa jóga pro začátečníky a středně pokročilé. Začínal s power jógou a po několika měsících pravidelné praxe se dostal k jejím kořenům, Ashtanga vinyasa józe. Absolovoval semináře a učitelské programy například u učitele Madonny a Stinga - Dannyho Paradise, první západní učitelky Ashtangy - Nancy Gilgoff, ale také u Georga Wögingera, který přivezl Ashtangu do Prahy nebo u Dalibora Štědronského, předního českého Ashtanga učitele. V současné době vede Pavel pravidelné kurzy, soukromé a firemní lekce a pořádá jógové víkendy a semináře po celé České republice

27.03.2015 - 08:00

,

Načíst další
Načíst další
Načíst další

Komentáře

Napište komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám

To nejlepší ze světa jógy
1x měsíčně
do Vašeho emailu