Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Jógová sestava pro zlepšení nálady

nataradzasana

Tak, a už tady máme pochmurné počasí. Na někoho z Vás to možná působí trošičku depresivně a tak jsem se rozhodla vám nabídnout úžasnou sestavu právě pro „Zmírnění deprese“. Po té, co se pěkně zahřejete (můžete se zahřát podle mého videa „zahřívání“ na youtube nebo na mých stránkách), tak můžete přejít na ásanovou praxi.

1. Tadásana – stoj spatný
2. Uttanásana – hluboký předklon
3. Chaturanga Dandasana – pozice kliku
4. Urdhva mukha svanasana – Kobra – Pes hlavou vzhůru – působí na posilování sebevědomí a zmírnění deprese
5. Adha mukha svanasana- Pes hlavou dolu – pak pohled vpřed a krok pravou nohou mezi ruce
6. Trikonasana – trojuhelník (doporučuji ještě trošku zkrátit vzdálenost mezi nohami. Měl by tam být tak metr) – Stimuluje nervový systém a zmírňuje deprese. Dále pozice rozvíjí radost a uvolnění
7. Parivritta trikonasana – obrácený trojuhelník – stejně jako trikonasana, tak i Parivritta trikonasana stimuluje nervový systém, zmírňuje deprese, rozvíjí radost a uvolnění.
Při pravidelném opakování těchto dvou pozic – úbytek tuků v oblasti břicha a boků (sice to patří do článku – „Snížení váhy“, který pro vás také chystám, ale napadlo mě, že když se zbavíte tuků na břiše a na bocích…. tak Vám to také pomůže zmírnit depresi :))
8. Vrksasana – strom- pokud nedáte patu přímo do rozkroku, můžete chodidlo opřít o kotník – na mentální úrovni vyrovnání se se situacemi tak, jak přicházejí
9. Nataradzasana – tanečník – harmonizace činnosti nervové soustavy. Stažení pozornosti z vnějšího světa dovnitř
10. Salabhasana – kobylka – zmírnění lehké deprese
11. Cakrasana – kruh, most – probuzení dobré nálady
12. Na závěr každé ásanové praxe doporučuji zařadit Salamba Sarvangasana – Svíčka, Halasana – pluh (nohy za hlavu) a Matsjasana – ryby (hrudní záklon v leže na zádech)
13. Savasana – mrtvola – a ještě alespoň 10 minut relaxujte – zavřené oči, brada co nejblíž hrudníku, paže jsou podél těla, lehce od těla a dlaně směřují vzhůru.

Přeji příjemnou zábavu s jogou.

Komentáře (0)
Blanka Janíčková
Blanka Janíčková

Jóga je pro mne nejen fyzické cvičení, relaxace, ale především cestou osobního růstu. Více o mně zde

Načíst další
Načíst další
Načíst další

Komentáře

Napište komentář

Pro přidání komentáře musíte být přihlášeni.

Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám

To nejlepší ze světa jógy
1x měsíčně
do Vašeho emailu