Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Páteční jin jangový večerSemináře a workshopy

15.02.2019Pá 17:30 - 19:30

Jin jóga je opačným druhem dynamické, jangové jógy, která se učí nejčastěji a je zaměřena především na svaly. Je rychlejšího tempa, je očišťující, zdravá, omlazující, jogín u ní nemusí myslet, protože na pocity není ani příliš prostoru. Jin jóga je opakem ve svém zpomalení, zato velmi příjemným. Oproti dynamickému cvičení je praktikování jin pomalé, obvykle se pozice, všechny na zemi, drží 3 až 5 minut. Důvod je ten, že tento druh jógy je zaměřen především na části středu našeho těla, to znamená kosti, pojivovou tkáň, především oblast pod koleny a nad pupkem. Delší výdrž je zde držena z toho důvodu, abychom dokázali v klidu a velmi jemně uvolňovat svaly v částech těla, na kterých chceme pracovat. Tím nevědomě pomáháme naší pojivové tkáni, aby byla vyživena a udržována v dobré formě. Je blahodárná na flexibilitu kloubů, protahuje, uvolňuje přebytečné napětí v těle, zklidňuje mysl, učí nás správnému dechu, vyrovnává v nás energie, které jsou součástí jin a jang strany našeho bytí, posiluje imunitu, podporuje energii v těle a je osvěžující a zdravá především pro oblast kyčlí, bederní páteře, kolen, ramenních kloubů a napomáhá celkově vyšší flexibilitě páteře. Vzhledem k dlouhým výdržím je výborným předstupněm pro meditace, které jsou pro naše tělo a mysl, i v podobě samotného 3-5minutového jinového cviku, důležité.

Při pátečním podvečeru se zkusíme společně ponořit do jinové praxe, která bude plynule lehce propojená s velmi jemným jangovým cvičením, na vyrovnání obou stran vah. Však bude to praxe velmi jemná, naslouchající našemu tělu. Tentokráte bude více času na rozpoznání stavu svého těla, míst, která jsou unavená, ztuhlá a bolavá. Čas na zklidnění hlavy, čas na sebe, čas na to objevit svoji spokojenou stránku. Chvíle na to, zastavit se, protáhnout se, usmát se a odcházet s radostí. Moc se na páteční večer a vás těším.Jin yogu mohu doporučit všem budoucím i stávajícím jogínům bez omezení, s ohledem na vědomí vlastního těla.

Jin yogu lze praktikovat i během těhotenství, avšak je třeba si uvědomit, že průběh je u každého jiný, je tedy třeba opět naslouchat svému tělu. Během prvních třech měsíců se však praktikování příliš nedoporučuje. Během cvičení lze používat různých pomůcek, polštářů, boosterů, deky, ručníku, cihličky pro správné a příjemné držení těla v jednotlivé pozici.

Další informace

Studio: (0)
550 
Zpět na vyhledávání


Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám