Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Jemná hathajoga pro bolavá záda i pro těhotnéSemináře a workshopy

10.01.2015So 10:00 - 12:00

Jemná hathajóga pro těhotné 2. a 3. trimestr … a ne jen těhotné, pro kohokoli, kdo chce zpomalit a více vnímat dech, prohloubit tak více praxi ásan….Jóga pro těhotné má blahodárné účinky na fyzické i psychické zdraví nastávající matky a tím pádem i děťátka.  Cvičení jógy v těhotenství pomáhá předejít bolestem zad nebo je zmírňuje, harmonizuje činnost jednotlivých o rgánů, citlivě pracuje se svaly pánevního dna, odstraňuje otoky rukou a nohou a mnohé další.  Je také výbornou metodou, jak se po porodu zpět navrátit k pevné a pružné postavě, v neposlední řadě vytváří prostor pro rozvoj uvědomování sebe samé a prohlubuje kontakt s miminkem.

Citlivým opakováním se tělo učí znovu nalézt svou celistvost. Skrze instrukce lektora jste neustále vedeni k prociťování těla a tudíž není prostor řešit ve své mysli cokoli rušivého, co nás běžně zaměstnává. Celkový přístup v jemné hathajóze pro těhotné a nejen pro ně je prováděn bez násilí, s respektem ke svému momentálnímu stavu. Snažíme se naopak rozvinout vnímání jemných signálů našeho těla, snažíme se získat více energie a zklidňovat mysl.

Pozor doporučení: Pokud nemá žena předchozí zkušenosti s pravidelnou jógovou praxí, doporučujeme začít se cvičením těhotenské jógy od dokončeného prvního trimestru těhotenství. Pokud je nastávající matka i děťátko v pořádku, cvičit je možno až do porodu. Těhotenskou jógu je možné se souhlasem lékaře cvičit i pokud čekáte dvojčata. Cvičení jógy v těhotenství je blahodárné, přesto doporučujeme konzultovat s Vaším gynekologem či gynekoložkou, zda je pro vás vhodné

10.1. 10-12h

Další informace

Studio:Studio Aristo (10)
Podmínky rezervace:Rezervace na telefonu, e-mailu, webu. Záloha 150Kč
380 
Zpět na vyhledávání


Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám