TIN vanoce 2018
Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Thaifit (0)

Studio Thaifit se zaměřuje především na thajské masáže, ale nově provozuje i hodiny jógy. Ve spolupráci s Marikou Busbridge, Markétou Maršálkovou, Terezou Cíchovou, Artem a Delphine Prokešovou Vám nabízíme cvičení jógy pro skupiny nebo jednotlivce. Náplň hodiny může být přizpůsobena Vašim požadavkům. Pro jednotlivce je přizpůsobena i doba konání. Cvičení probíhá v prostorech THAI FIT 3, Petrská 23, Praha 1.

Thaifit má celkem 3 pobočky:


Thaifit 1 – Na Poříčí 21(v sousedství Bílé Labuti), Praha 1, tel:. 224 811 876, 224 811 872, 603 490 247, info@thaifit.cz

  • thajské masáže – tradiční thajská, masáž zad, masáž chodidel,masáž kolen, masáž hlavy, masáž pro těhotné, masáž po porodu, čokoládová masáž, peelingová masáž, olejová masáž, bylinná masáž, masáž lávovými kameny, formující masáž proti celulitidě.
  • restaurace – Thajská kuchyně

Thaifit 2 – Vodičkova 41 (v pasáži Světozor), Praha 1, tel: 224 152 016, 224 947 539, 739 516 404, info@thaifit.cz

  • thajské masáže – tradiční thajská, masáž zad, masáž chodidel,masáž kolen, masáž hlavy, masáž pro těhotné, masáž po porodu, čokoládová masáž, peelingová masáž, olejová masáž, bylinná masáž, masáž lávovými kameny, formující masáž proti celulitidě.
  • solárium

Thaifit 3 – Petrská 23, Praha 1, tel: 224 815 253, 224 815 281, 733 501 277, info@thaifit.cz

  • thajské masáže – tradiční thajská, masáž zad, masáž chodidel,masáž kolen, masáž hlavy, masáž pro těhotné, masáž po porodu, čokoládová masáž, peelingová masáž, olejová masáž, bylinná masáž, masáž lávovými kameny, formující masáž proti celulitidě.
  • sauna
  • jóga

Nabízené styly jógy:


Vinyasa Flow


Úroveň I – II: Vhodné pro úplné začátečníky až mírně pokročilé. 90 min.


Úroveň II – III: Vhodné pro mírně pokročilé až pokročilé. 90 min.


Vinyasa Flow je dynamické cvičení inspirované Vinyasa Ashtangou. Je to kreativní, plynulá a fyzicky náročná jóga, ve které jsou studenti vedeni k tomu, aby vhodně propojili svoje dýchání s ásanami (jógovými pozicemi). Novým způsobem spojuje nejdůležitější jógové ásanové tradice a kombinuje to nejlepší ze staré a moderní jógové moudrosti. Vinyasa napomáhá budování síly, flexibility, vytrvalosti, ladnosti a radosti z pohybu.

Slow Flow


Vhodné pro všechny. 60 min.


Toto cvičení je mnohdy založeno na Svastha józe, jak ji vyučuje A.G. Mohan. Tato hodina se zaměřuje na různé pořadí pozic, z nichž některé se cvičí dynamicky, zatímco v ostatních se zůstává nehybně na několik dechů. Středem pozornosti je vždy dech. Studenti jsou vedeni, aby šli dovnitř sebe a prožívali cvičení zevnitř ven. Slow Flow napomáhá větší síle, flexibilitě a zvýšenému uvědomování si svého těla a ke zklidnění mysli.

Vinyasa Ashtanga


Úroveň II – III: Vhodné pro mírně pokročilé až pokročilé. 90 min.


Vinyasa Aštanga jóga je systém představený modernímu světu Sri K. Pattabhi Joisem. Vinyasa Aštanga jóga kombinuje dýchání s ladnými pohyby, pomocí kterých se přechází do jednotlivých pozic. Pořadí pozic je přesně stanovené, náročné a zaručeně se při nich zapotíte, pročistíte si svaly a orgány. Po tomto cvičení se bude vaše tělo cítit lehčí a mysl klidná.


Cvičení sestává z přesně daného pořadí pozic – ásan, způsobu přechodů mezi nimi – vinyasy a specifického způsobu dýchání tzv. udžají, při kterém vzduch proudí skrz staženou hlasivkovou štěrbinu. To vede postupem praxe ke zvýšení intenzity a síly dechu, což ve svém důsledku přispívá k ozdravení a posílení těla. Součástí udžají jsou bandhy – energetické uzávěry, které udržují pránu v trupu a koncentrují ji ve třech hlavních energetických kanálech těla (nádích), které tím získává na lehkosti a síle.

Hatha Yoga


Vhodné pro všechny. 90 min.


Hatha Jóga – jóga, při které dochází ke sladění pohybu těla s vlastním dechem. Cvičí se klasické jógové ásany, které se provádějí v delších výdržích se správnou dechovou technikou. Toto cvičení ovlivňuje nejen svaly, ale i správnou funkci vnitřních orgánů. Na hodinách Hatha jógy se využívá kombinace fyzických pozic – ásan, kontroly dechu/dechových technik – pranajámy, krijí – očistných technik a pozorného uvědomování si fyzických a subtilních (jemných) těl k přípravě na kontemplaci a meditaci.

Lunch Yoga


Vhodné pro všechny. 60 min.


Lekce Lunch Yogy je pokaždé trochu jiná, tematická. Můžeme se například zaměřit na otevření kyčlí, posílení hrudní páteře, ramen, na bolesti zad, záklony, atp. Lekce probíhá klidnějším tempem, jednotlivé asány držíme i několik minut. Pozornost je zaměřena na dech a na vnitřní soustředění. Cvičení zklidní mysl, zpevni svaly do hloubky a je hodně uvolňující.

Jóga (nejen) na hubnutí

Vhodné pro všechny. 60 min.

Dynamická jóga, která formuje a tvaruje postavu, zlepšuje fungování
vnitřních procesů a stav jednotlivých orgánů v těle (metabolismus, masáž vnitřních orgánů, vylučování, povzbuzení průtoku lymfy tělem, obranyschopnost celého organismu). Pravidelným cvičením dochází k uvolnění, protažení a současně posílení svalů, které jsou pak vizuálně prodloužené, jemné a vytvářejí tak krásné linie těla. Plynulé, řízené dýchání a koncentrace navodí stav hluboké relaxace. Cvičením tedy neděláme dobře pouze tělu, ale i mysli.

Pojďte začít nový týden s jógou a pozitivně naladit svoji mysl i celý organismus nejenom na pondělí!

Rezervace:
Thai Fit 3, Petrská 23, Praha 1

Cvičitelka (možno i v AJ jazyce) Marika Busbridge
Kontakt: +420 774 374 344, marika.busbridge@seznam.cz

Typ hodin:otevřené a kurzy
Zpět na přehled
Načíst další

Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám

To nejlepší ze světa jógy
1x měsíčně
do Vašeho emailu