Bliss Hra 728 - hlavicka webu
Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Jin jóga pro radost z každého nadechnutíKurzy jógy

14.01. - 11.03.2018Ne 19:15 - Ne 20:30

Jin jóga představuje protipól dynamické, jangové jógy. Jin jóga se praktikuje v  pomalém tempu a charakteristické jsou pro ní delší výdrže v pozicích (3-5 minut). Dlouhé výdrže umožňují působení na úrovni pojivové tkáně a vedou k hlubokému uvolnění organismu.

Jin jóga blahodárně působí na flexibilitu kloubů, protahuje, uvolňuje přebytečné napětí v těle, zklidňuje mysl, učí nás správnému dechu, vyrovnává v nás energie,které jsou součástí jinové a jangové stránky našeho bytí. Jin jóga také posiluje imunitu, podporuje energii v těle a je osvěžující a zdravá především pro oblast kyčlí, bederní páteře, kolen, ramenních kloubů a napomáhá celkově vyšší flexibilitě páteře. Vzhledem k dlouhým výdržím je výborným předstupněm pro meditace, které jsou pro naše tělo a mysl důležité a velmi osvěžující, i v podobě samotného 3-5minutového jinového cviku.

Jin jóga se zaměřuje na  určité oblasti středu těla, to znamená kosti, pojivovou tkáň, především nad pupkem a pod koleny. Delší výdrž nám umožní v klidu a velmi jemně uvolňovat svaly v těch částech těla, na které chceme působit a tím nevědomě pomáháme naší pojivové tkáni, aby byla vyživena a udržována v dobré formě.

Mimo vyjmenovaných přínosů však vnímám cvičení jin jógy jako radost a v tomto duchu se snažím ke společně stráveným hodinám na podložce přistupovat. V hodinách se můžete těšit i na občasné zpestření lehkou dynamikou, pozdravy slunce, dechovými technikami, četbou knih a blaženou relaxací na závěr každé lekce.

Jin jogu lze doporučit všem budoucím i stávajícím jogínům bez omezení, respektive s ohledem na vědomí vlastního těla. Jin jogu lze praktikovat i během těhotenství, avšak je třeba si uvědomit, že průběh je u každého jiný, je tedy třeba opět naslouchat svému tělu. Během prvních třech měsíců se však praktikování příliš nedoporučuje. Během cvičení lze používat různých pomůcek, polštářů, boosterů, deky, ručníku, cihličky pro správné a příjemné držení těla v jednotlivé pozici.

Další informace

Studio:Akasha (2)
Instruktoři:
  • Eva Horynová
1 620 
Zpět na vyhledávání

Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám

To nejlepší ze světa jógy
1x měsíčně
do Vašeho emailu