evolution jaro 2019
Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Milí klienti,

srdečně vás zveme na nově otevřený kurz jógy pro začátečníky. Kurz jógy bude zaměřen na:

celkové protažení těla pomocí průpravných cvičení

na správné vědomé provedení ásany a práci s dechem

Při pravidelném cvičení zpevníte ochablé a prodloužíte zkrácené svaly, zlepšíte rovnováhu a bude se cítit plni energie

Těšíme se na vás ve studiu Anjali

 

Shakti je koncept jedinečné božské ženské kreativní energie, která je také někdy v Hinduismu nazývána „Velká Božská Matka“. Budeme se zabývat ženskostí, a to skrze pohyb, intuitivní plynutí a vinyasu. Uvědomováním naší přirozené síly, bez strachu, hranic a omezování. Povzbudíme si naši ženskost, lehkost, intuici, smyslnost a vnitřní sílu. Projdeme malé rituály a završíme naše plynutí meditací zaměřenou k ženským orgánům.

Na tomto kurzu se naučíme pracovat s vlastním tělem ve spolupráci s jinými lidmi. Není potřeba mít předešlé zkušenosti, jen chuť zkusit něco nového. Naučíme se jít za naší komfortní zónu a užít si tak plno legrace. V partner józe nemusíme nutně cvičit se svým milovaným protějškem, ale s kýmkoliv, kdo si s vámi chce zacvičit a sdílí zájem o jógu. Cvičení ve dvou či více lidech je hravý způsob jak můžeme posílit, protáhnout naše tělo a prohloubit důvěru.

Průběh workshopu
• V první části workshopu se společně protáhneme a seznámíme.
• Poté se naučíme lehčí prvky, ať posílíme důvěru
• Na závěr zkusíme pár složitějších pozic.
• Zakončíme společnou fotkou na památku

Přínosy Acro jógy:
• prohloubení flexibility a rovnováhy
• zdokonalení fyzické a psychické stability
• tvůrčí spolupráce a porozumění
• rozvíjí hravost a přátelství
• umění naladit se na druhého
• prohloubení vzájemné úcty, laskavosti a důvěry

Na tomto kurzu se naučíme pracovat s vlastním tělem ve spolupráci s jinými lidmi. Není potřeba mít předešlé zkušenosti, jen chuť zkusit něco nového. Naučíme se jít za naší komfortní zónu a užít si tak plno legrace. V partner józe nemusíme nutně cvičit se svým milovaným protějškem, ale s kýmkoliv, kdo si s vámi chce zacvičit a sdílí zájem o jógu. Cvičení ve dvou či více lidech je hravý způsob jak můžeme posílit, protáhnout naše tělo a prohloubit důvěru.
Průběh workshopu
• V první části workshopu se společně protáhneme a seznámíme.
• Poté se naučíme lehčí prvky, ať posílíme důvěru
• Na závěr zkusíme pár složitějších pozic.
• Zakončíme společnou fotkou na památku
Přínosy Acro jógy:
• prohloubení flexibility a rovnováhy
• zdokonalení fyzické a psychické stability
• tvůrčí spolupráce a porozumění
• rozvíjí hravost a přátelství
• umění naladit se na druhého
• prohloubení vzájemné úcty, laskavosti a důvěry

Hormonální jógová terapie je holistická a omlazující technika, která obnovuje a zvyšuje tvorbu hormonů tím, že působí masážně na žlázy s vnitřní sekrecí, posiluje vaječníky, štítnou žlázu, hypofýzu a nadledvinky.

Během cvičení se využívají statické i dynamické ásany, energizující i zklidňující dechová cvičení, techniky k přesouvání, usměrńování a posílání energie do učitých bodů, mudry, bandhy a neopomenutelná relaxace včetně terapeutické vizualizace.

Na tomto kurzu se naučíte 30 min. sestavu podle Dinah Rodrigues společně s antistresovými cviky. Vše můžete pak praktikovat každý den v pohodlí svého domova.

Sestava je vhodná i pro ženy, které se s jógou nikdy nesetkaly. Mohou ji cvičit i mladé dívky.

KDE: Om Joga Studio, Na Záhonech 24, Praha 4

TERMÍN KURZU: 9.5., 16.5., 23.5., 30.5. a 6.6.2019. Celkem tedy 5 setkání 1 krát týdně od 18:15 do 19:45 hod.

KAPACITA JE OMEZENA – 5 OSOB, COŽ ZARUČUJE VELMI PŘÍJEMNOU ATMOSFÉRU :-).

NA VŠECHNY KURZY JE MOŽNÉ VYSTAVIT DÁRKOVÉ POUKAZY 🙂

CENA: 2 800 Kč/osoba, 2 500 Kč/osoba (při příchodu ve dvou), 2 300 Kč/osoba – ženy na MD, RD, studentky a seniorky, 1800 Kč/osoba (absolventky kurzu HJ, které si chtějí sestavu zopakovat).

Praktický seminář zaměřený na bolesti v zádech, jejich hlavní příčiny, nápravu a prevenci.

Jin jóga je opačným druhem dynamické, jangové jógy, která se učí nejčastěji a je zaměřena především na svaly. Je rychlejšího tempa, je očišťující, zdravá, omlazující, jogín u ní nemusí myslet, protože na pocity není ani příliš prostoru. Jin jóga je opakem ve svém zpomalení, zato velmi příjemným. Oproti dynamickému cvičení je praktikování jin pomalé, obvykle se pozice, všechny na zemi, drží 3 až 5 minut. Důvod je ten, že tento druh jógy je zaměřen především na části středu našeho těla, to znamená kosti, pojivovou tkáň, především oblast pod koleny a nad pupkem. Delší výdrž je zde držena z toho důvodu, abychom dokázali v klidu a velmi jemně uvolňovat svaly v částech těla, na kterých chceme pracovat. Tím nevědomě pomáháme naší pojivové tkáni, aby byla vyživena a udržována v dobré formě. Je blahodárná na flexibilitu kloubů, protahuje, uvolňuje přebytečné napětí v těle, zklidňuje mysl, učí nás správnému dechu, vyrovnává v nás energie, které jsou součástí jin a jang strany našeho bytí, posiluje imunitu, podporuje energii v těle a je osvěžující a zdravá především pro oblast kyčlí, bederní páteře, kolen, ramenních kloubů a napomáhá celkově vyšší flexibilitě páteře. Vzhledem k dlouhým výdržím je výborným předstupněm pro meditace, které jsou pro naše tělo a mysl, i v podobě samotného 3-5minutového yinového cviku, důležité.

Na workshopu budeme pomalu a v klidu objevovat několik jinových pozic starých i nových a lehce jimi proplouvat. Zas trošku jinak, pro ty, co chodí pravdielně, nově, pro ty, co přijdou poprvé. Můžeme se těšit na jemnou praxi, kde budeme kromě pozic samotných slyšet svůj dech a vnímat, jak na nás delší výdrže působí. Zaměříme se na napojení na vlastní tělo a cestu do postupného objevování toho, jak ho vlastně cítíme – jak se vlastně cítíme.Workshop bude provázen lehkým povídáním o jin józe samotné, vnímáním vlivu praxe na náš dech, klid a celkové zdraví. Osvěžením se stane lehká jangová praxe v závěru a možnost spočinutí v krásných pozicích v tichu, které léčí. Kromě jógového plynutí ochutnáme kapku meditace a na závěr pozici blaženosti.

Workshop je určen pro všechny, kdo mají chuť přijít a poznat jin jógu, či se protáhnout a uvolnit v pozicích s jistou jinovou zkušeností. Všichni jsou vítáni. Jin jogu mohu doporučit všem budoucím i stávajícím jogínům bez omezení, s ohledem na vědomí vlastního těla. Jin yogu lze praktikovat i během těhotenství, avšak je třeba si uvědomit, že průběh je u každého jiný, je tedy třeba opět naslouchat svému tělu. Během prvních třech měsíců se však praktikování příliš nedoporučuje. Během cvičení lze používat různých pomůcek, polštářů, boosterů, deky, ručníku, cihličky pro správné a příjemné držení těla v jednotlivé pozici.

Na akrojógu jsou potřeba minimálně dva. Je potřeba jeden letec a jedna báze. Ale kde toho druhého či druhou najít?
Připravili jsme pro Tebe workshop akrojogy, kam můžeš přijít sám/a a je to dokonce žádané. Jestliže hledáš partnera či partnerku na cvičení, tak máš jedinečnou možnost se zúčastnit páteční akce.

Co Tě čeká?
– pohybové hry
– představení třech principů akrojogy
– hry na podporu kreativity
– rozmanitost pohybů v akrojoze
– uvolnění v partnerské józe

Zkušenosti s akrojógou jsou vítány, ale nejsou potřeba. Akce je vhodná i pro začátečníky.
„Na nic už nečekej a poleť s námi!“

Jin jóga je opačným druhem dynamické, jangové jógy, která se učí nejčastěji a je zaměřena především na svaly. Je rychlejšího tempa, je očišťující, zdravá, omlazující, jogín u ní nemusí myslet, protože na pocity není ani příliš prostoru. Jin jóga je opakem ve svém zpomalení, zato velmi příjemným. Oproti dynamickému cvičení je praktikování jin pomalé, obvykle se pozice, všechny na zemi, drží 3 až 5 minut. Důvod je ten, že tento druh jógy je zaměřen především na části středu našeho těla, to znamená kosti, pojivovou tkáň, především oblast pod koleny a nad pupkem. Delší výdrž je zde držena z toho důvodu, abychom dokázali v klidu a velmi jemně uvolňovat svaly v částech těla, na kterých chceme pracovat. Tím nevědomě pomáháme naší pojivové tkáni, aby byla vyživena a udržována v dobré formě. Je blahodárná na flexibilitu kloubů, protahuje, uvolňuje přebytečné napětí v těle, zklidňuje mysl, učí nás správnému dechu, vyrovnává v nás energie, které jsou součástí jin a jang strany našeho bytí, posiluje imunitu, podporuje energii v těle a je osvěžující a zdravá především pro oblast kyčlí, bederní páteře, kolen, ramenních kloubů a napomáhá celkově vyšší flexibilitě páteře. Vzhledem k dlouhým výdržím je výborným předstupněm pro meditace, které jsou pro naše tělo a mysl, i v podobě samotného 3-5minutového jinového cviku, důležité.

Při pátečním podvečeru se zkusíme společně ponořit do jinové praxe, která bude plynule lehce propojená s velmi jemným jangovým cvičením, na vyrovnání obou stran vah. Však bude to praxe velmi jemná, naslouchající našemu tělu. Tentokráte bude více času na rozpoznání stavu svého těla, míst, která jsou unavená, ztuhlá a bolavá. Čas na zklidnění hlavy, čas na sebe, čas na to objevit svoji spokojenou stránku. Chvíle na to, zastavit se, protáhnout se, usmát se a odcházet s radostí. Moc se na páteční večer a vás těším.Jin yogu mohu doporučit všem budoucím i stávajícím jogínům bez omezení, s ohledem na vědomí vlastního těla.

Jin yogu lze praktikovat i během těhotenství, avšak je třeba si uvědomit, že průběh je u každého jiný, je tedy třeba opět naslouchat svému tělu. Během prvních třech měsíců se však praktikování příliš nedoporučuje. Během cvičení lze používat různých pomůcek, polštářů, boosterů, deky, ručníku, cihličky pro správné a příjemné držení těla v jednotlivé pozici.

MÁ-MĚ BLÍŽ – workshop pro vaše mateřské sebevědomí
pod vedením certifikované lektorky jógy Kláry Divíškové a lektorky nošení dětí na těle a certifikované laktační poradkyně Denisy Písaříkové

KDY: SOBOTA 6. dubna 2019 od 9:00 do 12:00 hodin
MÍSTO: Dům jógy Příbram

Co si z kurzu odnesete?
– mateřské sebevědomí
– sama si doma zacvičíte vedle miminka
– přímou cestu ke klidnému dítěti
– vědomí, že v tom nejste sama
– trosky ze zbořených mýtů o mateřství

Jak to bude probíhat?
Budeme dělat pauzy, jak budou maminky a miminka potřebovat, nejsme ve škole.
Během kurzu je dovoleno jíst, pít, odcházet na toaletu, klást dotazy, sedět, ležet,
přebalovat, kojit, nosit, uspávat miminko – prostě cokoli, aby vám bylo dobře.

Co s sebou?
– miminko (v břiše nebo už na světě)
– svačinu pro sebe (a děťátko)
– budeme na zemi, sama zvažte, co potřebujete
– pohodlně se oblečte
– přijďte bez obav – plačící ani smějící se miminko nebude nikomu překážet
– jógamatku (možno zapůjčit na místě)

Na místě budou k půjčení šátky od Mamalatté. Pokud nebudete mít s sebou miminko vezměte si panenku nebo plyšáka ideálně 50 cm dlouhého.

O LEKTORKÁCH:

Klára Divíšková
Klára je lektorka jógy (Poweryoga Akademie), původní profesí novinářka, která po letech stresu přešla na druhý břeh (mluvčí státní organizace), aby se stresovala ještě víc. S oblibou jsem v nadsázce často říkala, že kdybych v tom stresu neměla jógu, byla bych už v nějakém ústavu. Jóga mě správným způsobem brzdila, usměrňovala, dávala mi naději na světlé zítřky. A ty přišly. V momentu, kdy jsem si uvědomila svoji hodnotu, kdy jsem si uvědomila, že je jedno, co si lidi kolem myslí, že je důležité dělat to, co člověka baví a nesnažit se měnit názory ostatních, ale stát si za tím svým. Poslouchat intuici. Poslouchat svoje tělo. Poslouchat sama sebe. A v tom momentu se změnilo všechno. Díky józe. Pak si mě vybral Matyáš, já se stala mámou a vše do sebe začalo zapadat. I když nešlo o jednoduchou cestu, pomohla mi zase jóga (kromě jiného a jiných). Cvičila jsem během těhotenství a začala krátce po porodu. Ráda svoje zkušenosti s těhotenskou i poporodní jógou předám dál. Je to kouzlo a zázrak, který si nechci nechat pro sebe.

Denisa Písaříková
Denisa je lektorka nošení dětí na těle, má kurzy od Anny Pohořálkové a Die Trageschule, je certifikovaná laktační poradyně Laktační ligy a autorka knihy Mámě.
Založila vlastní značku šátků a nosítek na nošení dětí Mamalatté. Pro maminky organizuje individuální i skupinové kurzy. Ale hlavně je Denisa mámou čtyřletého Vojtíška.

Hormonální jógová terapie je holistická a omlazující technika, která obnovuje a zvyšuje tvorbu hormonů tím, že působí masážně na žlázy s vnitřní sekrecí, posiluje vaječníky, štítnou žlázu, hypofýzu a nadledvinky.

Během cvičení se využívají statické i dynamické ásany, energizující i zklidňující dechová cvičení, techniky k přesouvání, usměrńování a posílání energie do učitých bodů, mudry, bandhy a neopomenutelná relaxace včetně terapeutické vizualizace.

Na tomto kurzu se naučíte 30 min. sestavu podle Dinah Rodrigues společně s antistresovými cviky. Vše můžete pak praktikovat každý den v pohodlí svého domova.

Sestava je vhodná i pro ženy, které se s jógou nikdy nesetkaly. Mohou ji cvičit i mladé dívky.

KDE: Centrum Hormonální jógy, Umělecká 4, Praha 7

TERMÍN KURZU: 19.3., 26.3., 2.4., 9.4. a 16.4.2019 (celkem tedy 5 setkání) od 7 do 8:30 hod.

ČAS: 1 krát týdně každé úterý od 7 do 8:30 hod.

CENA: 2 800 Kč/osoba, 2 500 Kč/osoba (při příchodu ve dvou), 2 300 Kč/osoba – ženy na MD, RD, studentky a seniorky

V PŘÍPADĚ ZMEŠKÁNÍ LEKCE JE MOŽNÁ  NÁHRADA NA DALŠÍM RANNÍM KURZU, KTERÝ ZAČNE OPĚT V ÚTERÝ 23.4.2019, PŘÍPADNĚ NA JINÉM MĚSÍČNÍM KURZU, KTERÝ VEDU.

NA VŠECHNY KURZY JE MOŽNÉ VYSTAVIT DÁRKOVÉ POUKAZY 🙂

Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám

To nejlepší ze světa jógy
1x měsíčně
do Vašeho emailu