evolution 2019
Přihlášení

Přihlášení

Zapomněl/a jste heslo? Registrace nového uživatele
YogaPoint.cz

Opakovací lekce Hormonální jógy podle Dinah Rodrigues jsou určené pouze pro absolventky kurzů HJ.

Pokud jste po absolvování kurzu nezačaly cvičit, nebo si nejste jisté v provádění cviků, či si chcete prostě zacvičit společně, je tato opakovací lekce právě pro Vás :-).

Na tuto lekci můžete přijít, i když jste kurz nebo seminář absolvovaly u jiné lektorky:-).

Začínáme s jógou
Rádi byste začali s jógou, nebo jste věčný začátečník? Tento workshop je to pravé pro Vás. Projdeme pozdravy slunci, správné provedení některých základních ásan a vysvětlíme si nějakou jógovou filosofii.

– Naučíme se:
– Jak používat pomůcky
– Správnou techniku provedení cviků
– Základní jógové výrazy

Své místo si můžete rezervovat v rezervačním systému studia.
Počet míst je omezený.

Letní minikurz čchi-kungu a meditace vhodný i pro úplné začátečníky.

Čchi-kung je harmonizační a relaxační cvičení pocházející z Číny, kde má tisíciletou tradici. Zlepšuje pohyblivost, odstraňuje bolesti zad a hlavy, zlepšuje imunitu a má mnoho dalších blahodárných účinků na fyzické i psychické zdraví již při cvičení několik minut denně. Ukážeme si základní postoj, jak lépe využít svou energii a jak ji rychle doplnit. Naučíme se jednoduchou sestavu, kterou si pak budete moci cvičit doma. Součástí kurzu je také úvod do meditace s praktickým vyzkoušením meditace ve skupině.

Na lekce je možné přijít i jednotlivě, pokud nebude kurz obsazen.

Minikurz je otevřený všem zájemkyním a zájemcům o silovější a rozhýbanější jógovou praxi, při které ale nerezignujeme na vědomý pohyb, plynulost a pozornost. Vinjása je forma jógového cvičení, název odkazuje k plynulému toku pohybu z jedné pozice do další, vinjása je tu metaforou plynutí. Princip vinjásy zároveň odkazuje k tomu, že komplexnější pohybové vzorce/pozice budujeme postupně od jednodušího ke složitějšímu. V tomto minikurzu se dotkneme obou aspektů ve vztahu k přechodům mezi pozicemi.

Budeme se inspirovat některými klasickými přechody (přískoky a odskoky v pozdravu slunci) i méně známými přechody mezi pozicemi, které se používají v aštanga józe (znalost této metody není pro kurz nutná). Plynulost cvičení není rozhodně výsadou fyzicky zdatných jedinců, je to možnost, jak se hýbat, kterou si může zvolit každý bez ohledu na to, kde se zrovna v józe nachází. K budování síly a obratnosti tyto dynamické přechody ale výrazně přispívají.

Pokud pečujeme o přechody mezi pozicemi, tedy provádíme je vědomě, s lehkostí a tak, aby nám pomohly následnou pozici zaujmout, cvičení se stane usebranější a mysl nikam neutíká, zůstává spojená s pohybem a dechem. Můžeme tedy také říct, že i dynamické přechody ve svém výsledku pomáhají zklidnit mysl a ponořit se ještě o něco hlouběji do jógové praxe.

Jóga je skvělým nástrojem, jak posílit ochablé a uvolnit přetížené svalstvo a podpořit mentální jasnost a koncentraci. Tento kurz je vhodný, pokud hledáte způsob, jak si osvojit či prohloubit základy jógového cvičení pod zkušeným a citlivým vedením.

Kurz je určen pro mírně pokročilé, nebo pro studenty, kteří se pokorně považují za „věčné začátečníky“ . Cvičení bude rozvíjet především mobilitu, flexibilitu a stabilitu páteře, ramen a kyčlí v jemně dynamickém stylu.

Co se na lekci naučíte:
– jak uvolnit a posílit páteř
– najdeme její délku a propojení se zbytkem těla
– balance s nohama pevně na zemi (chodidla, kolena, kyčle + pánev)
– balance s nohama možná nad zemí (zápěstí, předloktí, ramena + hrudník)
– základní jógové pozice (ásany) a jejich propojení do sekvencí (vinjása)

Kurz se koná v malé skupině (max. 5 studentů) v malém sále, proto zaručuje individuální přístup.

Kurz je možný navštívit i jednotlivě bez rezervace, není-li kapacita naplněna.

Aktivní jóga, která odbourává stres a zároveň formuje postavu. Podstatou power jógy je využití síly a také dynamických a plynulých přechodů mezi jednotlivými pozicemi. Pořadí pozic není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu. Náročnější lekce. Krok za krokem se zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Ranní lekce jógy, lekce vhodná pro začátečníky i těhotné.

Postupné ranní protažení, kde se pozvolna rozehřeje celé tělo. Budeme se předklánět, zaklánět, uklánět, párkrát pozdravíme Slunce, když se odvážíme a bude se nám chtít, postavíme se třeba i na hlavu. Trošičku se zapotíme, pročistíme tělo, zklidníme mysl za pomoci pranajámy, či krátké meditace. Nový den může začít…

Pilates je speciálně vytvořený cvičební systém. Pravidelné cvičení pilates obnovuje správné držení těla a odstraňuje svalové disbalance. Učí jak pracovat s dechem. Základními principy, které provází toto cvičení, jsou koncentrace mysli, důraz na posílení středu těla, správné dýchání, plynulost a preciznost provedení jednotlivých cviků. Hodina probíhá v pomalém tempu, při kterém má každý čas si uvědomit jednotlivé pohyby a soustředit se na svůj dech.

Dopolední je lekce jógy, která se přizpůsobí potřebám a přáním účastníků. Ve většině lekcí po úvodní relaxaci budeme sledovat dech, který přivede plnou pozornost k tělu. Zaměříme se na vědomý, mírný pohyb. Budeme se snažit vnímat, co se s tělem děje pozicích. Využijeme také různé pomůcky – bločky, pásky. Lekci zakončíme relaxací vleže na zádech.

Postupné ranní protažení, kde se pozvolna rozehřeje celé tělo. Budeme se předklánět, zaklánět, uklánět, párkrát pozdravíme Slunce, když se odvážíme a bude se nám chtít, postavíme se třeba i na hlavu. Trošičku se zapotíme, pročistíme tělo, zklidníme mysl za pomoci pranajámy, či krátké meditace. Nový den může začít…

Aktivní jóga, která odbourává stres a zároveň formuje postavu. Podstatou power jógy je využití síly a také dynamických a plynulých přechodů mezi jednotlivými pozicemi. Pořadí pozic není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu. Náročnější lekce. Krok za krokem se zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Zaměřuje se na dechové techniky, posílení středu těla (hlavního stabilizačního systému páteře), rozhýbání a protažení celého těla a posílení vybraných partií. V průběhu lekce jsou využívány jednodušší jógové ásany.
Využívá poznatky různých metod, tak aby byla vhodná pro všechny, případně s alternativou. Tzn. je-li to možné, nabízí cvičencům s pohybovým omezením varianty provádění cviku tak, aby ho zvládl v přiměřeném rozsahu každý.
Žádná lekce není stejná, snažíme se reagovat na přání cvičenců či jejich aktuální náladu nebo potřeby.



Partneři
Yogapoint

Chcete se stát partnerem?

Napište nám